Curs Executive Online per a Comunicar amb Impacte: domina la veu i els gestos

Idioma d'impartició:
Inici de classes:
03 juny 2020 (per confirmar)
Fi de programa:
22 juliol 2020 (per confirmar)
Crèdits ECTS:
Modalitat:
Preu:
800€

Per què hi ha persones que quan parlen ens captiven des del principi i unes altres que costa parar-los esment? Com impacta l'expressió oral i corporal en la recepció del missatge per part de la nostra audiència?

La comunicació oral és una softskill essencial per al desenvolupament professional. Aquest programa de Executive Education utilitza una metodologia pràctica que inclou l'enregistrament d'exercicis de veu, l'anàlisi de la parla i pràctiques gestuals com a entrenament aplicat a situacions comunicatives de l'àmbit professional.

Amb aquest curs sobre comunicar amb impacte aprendràs a:

• Modular la veu
  • Controlar els gestos
  • Triar el to de comunicació correcte segons el context professional
  • Mostrar-te clar, convincent i persuasiu a l'hora de desenvolupar un discurs

Continguts:

1. La veu
    • Coneix la teva veu: exercicis de respiració, fonació i articulació
    • Aprèn a variar el so de la teva veu: exercicis amb les qualitats vocals
  2. El domini de la veu
    • Aprendre a tocar una melodia amb la teva veu: exercicis d'entonació i èmfasi
    • Dóna-li ritme a la teva veu: exercicis de velocitat i pauses
  3. La posició i els gestos
    • Transmet competència: exercicis de posició corporal i moviment
    • Reforça les teves idees de manera expressiva: exercicis amb gestos facials i corporals
  4. Programa
    • Prepara't davant una intervenció: Exercicis d'escalfament de la veu i cos
    • Intervenció pràctica gravada a càmera

Com s'imparteix:

• Fase de benvinguda i familiarització amb l'entorn virtual: Tindràs accés a una aula comuna per a tots els alumnes de la Executive Education Online amb la finalitat que puguis ampliar la teva xarxa de contactes i establir sinergies amb companys d'altres àrees de coneixement. En aquesta fase tindràs accés a tutorials i instruccions sobre el funcionament de l'entorn virtual, així com un calendari d'activitats online de formació i col·laboració.
  • Fase d'aprenentatge individual: dins de l'aula virtual del teu curs accediràs als materials d'aprenentatge (lectures, casos, vídeos, etc.) perquè et vagis preparant al teu ritme i amb plena flexibilitat.
  • Fase d'aprenentatge grupal: a partir d'aquesta començarà el treball grupal i col·laboratiu on estaràs en contacte amb el professor expert, el coordinador del programa i els teus companys. Aquesta part et permetrà posar en pràctica i discutir els continguts apresos durant la primera fase, així com compartir experiències amb els teus companys i resoldre dubtes amb el professor expert.

Dirigit a:

• Consultors
  • Directors executius
  • Controllers
  • Professionals d'operacions
  • Responsables d'àrea o unitat de negoci que necessiten millorar la seva performance comunicativa

Direcció acadèmica:

Emma Rodero, Doctora en Comunicació i Doctora en Psicologia, és investigadora i professora titular en el Departament de Comunicació de la Universitat Pompeu Fabra, on imparteix Oratòria. També és Directora del CCLab en la UPF Barcelona School of Management, dedicat a la formació en competències comunicatives.

Certificat:

En superar el Curs Executive a Comunicar amb Impacte rebràs un certificat oficial de la UPF Barcelona School of Management, recolzat pel prestigi d'Universitat Pompeu Fabra, la universitat núm. 1 a Espanya i la primera a Iberoamèrica (Rànquing Times Higher Education 2020).