UPF-BSMCursosVI Congrés Internacional per a l'Estudi de la Mediació i el Conflicte "Cultura de mediació per al benestar planetari"

Aquest Congrés versa sobre la innovació i noves metodologies en la cultura de la mediació, per a la construcció d'una convivència ètica.

Pròxima edició
Inici classes21 octubre, 2021
Fi classes22 octubre, 2021
Fi programa22 octubre, 2021
ModalitatPresencial
IdiomaCastellà
Crèdits ECTSundefined
Horaridia 21 d'octubre, de 9 a 19:30 i dia 22 d'octubre de 9:30 a 19:00
Preu90 €

El VI Congrés Internacional per a l'Estudi de la Mediació i el Conflicte es realitza en un moment de canvi de paradigma accelerat per una pandèmia mundial intensificant diverses manifestacions socials, que de forma latent s'estaven gestant: el malestar social, bretxes socioeconòmiques insostenibles i el consegüent trencament del contracte social. Al mateix temps, aquest moment ens obre la possibilitat d'idees emergents com la solidaritat, la igualtat, la cura pel planeta, entre d'altres.

En aquest context la mediació com a sistema dialogat de conflictes, hauria esdevenir la frontissa que sostingui el moment de transició que estem vivint en tensió contínua entre la solidaritat i l'agressivitat social, decanti en un canvi primordialment positiu, enfront de l'amenaça real d'un camí cap a la desintegració dels valors proactius que sostenen una societat que mira cap a un ideal ètic.

La mediació és diàleg en grup; que viu la tensió entre els diferents relats de les persones implicades i té una actitud transformadora des de i cap a la pluralitat, la diversitat i la convivència; fomentant un espai de pensament crític cap al propi individu o pensament social i de pensament crític cap a l'Altre, que actua com a mirall davant el malestar que l'actual moment de metamorfosi presenta.

La mediació com a sistema institucionalitzat corre el risc de ser absorbit i integrar-se en l'estructura i els valors d'un paradigma qüestionat que ja no serveix per a tot. Paradigma que es resisteix a abandonar un poder que la societat està discutint; integrant a la mediació per tal d'diluir, per a un canvi catastròfic promovent el que tot canviï perquè tot segueixi igual".

Programa ofert juntament amb:CUEMYC
Col·laboradors:Diputació de Barcelona - Xarxa de Municipis
Ajuntament de Barcelona
Departament de Justícia de la Generalitat

A qui està dirigit

A totes aquelles persones interessades en la resolució dialogada de conflictes i a mediadors professionals. Totes les consultes es poden fer a través d'aquest correu: congreso.cuemyc@bsm.upf.edu

Beques, ajudes i finançament

Ajuts i descomptes

Si ets estudiant del Màster de Mediació professional durant l'any acadèmic 2021-2022, antic alumne, membre d'una entitat col·laboradora o només vols seguir l’acte en remot, posem a la teva disposició una sèrie de descomptes aplicables sobre l'import base d'aquest congrés:

- Estudiants del Màster de Mediació Professional i membres actius de la CUEMYC: pots assistir gratuïtament al congrés. No cal aportar documentació acreditativa. La UPF Barcelona School of Management corroborarà internament que estiguis matriculat / da en aquest màster o que siguis membre actiu/va de la CUEMYC quan realitzis la inscripció.

- Entitats col·laboradores i treballadors d'aquestes entitats: pots assistir al congrés a un cost reduït de 50 euros. A l'omplir el formulari de sol·licitud rebràs un usuari i contrasenya per accedir a la plataforma eSecretaria. Has d'emplenar el formulari de sol·licitud amb el teu e-mail corporatiu perquè puguem comprovar que pertanys a aquesta entitat col·laboradora o pujar un certificat de filiació a aquesta entitat a la plataforma eSecretaria

- Ex alumnes de la UPF-BSM: pots assistir al congrés a un cost reduït de 50 euros. No cal aportar documentació acreditativa. La UPF Barcelona School of Management corroborarà internament que has estat apte / a de l'alumne dels nostres programes de més de 15 crèdits ECTS

- Seguiment exclusiu en remot del congrés: si només segueixes el congrés de manera remota, pots assistir al congrés a un cost reduït de 50 euros. No cal aportar cap documentació justificativa. Simplement, quan accedeixis a eSecretaria, hauràs de marcar aquesta opció.

Futur alumneTroba tota la informació que necessites per a preparar el teu futur