Comunicar amb impacte: domina la veu i els gestos

Idioma d'impartició:
Inici de classes:
27 abril 2020 (per confirmar)
Fi de programa:
30 abril 2020 (per confirmar)
Horari:

Per determinar

Modalitat:
Preu:

Per què hi ha persones que quan parlen ens captiven des del principi i unes altres que costa parar-los esment? Com impacta l'expressió oral i corporal en la recepció del missatge per part de la nostra audiència?

La comunicació oral és una softskill essencial per al desenvolupament professional. Aquest programa de Executive Education utilitza una metodologia totalment pràctica que inclou l'enregistrament d'exercicis de veu, l'anàlisi de la parla i pràctiques gestuals com a entrenament aplicat a situacions comunicatives de l'àmbit professional.

Els exercicis es realitzen mitjançant diferents aplicacions que permeten corregir i millorar l'expressió oral i corporal, per a aconseguir captar l'atenció del públic.

What will you learn?

• Aprendre a modular la veu
  • Controlar els gestos
  • Triar el to de comunicació correcte segons el context professional
  • Mostrar-se clar, convincent i persuasiu a l'hora de desenvolupar un discurs

A qui va dirigit

• Consultors
  • Directors executius
  • Controllers
  • Professionals d'operacions
  • Responsables d'àrea o unitat de negoci que necessiten millorar la seva performance comunicativa

Direcció acadèmica

Emma_RoderoEmma Rodero, Doctora en Comunicació i Doctora en Psicologia, és investigadora i professora titular en el Departament de Comunicació de la Universitat Pompeu Fabra, on imparteix Oratòria. També és Directora del CCLab a la UPF Barcelona School of Management, dedicat a la formació en competències comunicatives.