Com transformar una organització en 90 dies

Modalitat:
Preu:
200€

És possible transformar una gran organització? Els llargs anys d'història, els processos tradicionals, els equips nombrosos i la falta de propòsit compartit, poden dificultar la transformació exitosa d'una companyia.

Les organitzacions que vulguin sobreviure a l'entorn VUCA i continuar generant valor durant molts anys, han de conèixer les claus de la transformació organitzacional.

Mitjançant una part teòrica i la resolució de casos pràctics, aquest programa d’Executive Education analitza:

1. Introducció
  2. Començant amb la pretransformació
    • Equips de Resposta Ràpida (ERR)
    • Oficina de Suport a la Transformació (OAT)
    • Equip de Gestió Directiva (EGD)
  3. Transformació
    • Fase de diagnòstic
    • Fase d'identificació de solucions innovadores
    • Fase de preparació del canvi
  4. Posada en marxa de la transformació
  5. Utilitzant eines de sistemes d'informació i control per a fixar objectius i controlar la marxa de la transformació
  6. Gestió de les persones
  7. Consideracions finals

Objectius

• Perfeccionar-te en les tècniques de management que es necessiten per dur a terme una transformació ràpida i reeixida.
  • Entendre les claus per a dur a terme cadascuna de les fases de la transformació. Tant les causes d'èxit com de fracàs.
  • Comprovar de manera pràctica, amb l'ajuda de casos pràctics basats en empreses reals, com funciona una transformació exitosa.
  • Dominar les eines de control que es necessiten per a monitorar el procés de transformació.
  • Entendre les claus d'èxit relacionades amb la gestió de les persones.

A qui va dirigit

• Directius i comandaments d'organitzacions interessades a dur a terme una transformació.
  • Consultors.
  • Administradors i membres de consells de direcció o administració.

Direcció acadèmica

Oriol Amat, Degà de la UPF Barcelona School of Management i Catedràtic del Departament d'Economia i Empresa de la Universitat Pompeu Fabra, és Vicedegà del Col·legi d’Economistes de Catalunya i Vicepresident d'ACCID.