Blockchain i Criptomonedes. Oportunitats de finançament i creació de valor

Modalitat:
Preu:
900€

El Blockchain és una de les tecnologies disruptives que està revolucionant el mercat. Neix de la idea de la cooperació i ajudarà a descentralitzar i democratitzar les relacions entre persones i empreses.

La funcionalitat del Blockchain ha evolucionat en una gran quantitat d'aplicacions a la  banca, mercats financers, comptabilitat, cadenes de subministraments, sistemes de votació, màrqueting, salut i serveis governamentals. Algunes multinacionals innovadores ja estan aplicant aquesta nova tecnologia per a impulsar el seu negoci.

Mitjançant l'estudi de casos pràctics i el suport en evidències científiques, aquest programa d’Executive Education aborda:

• Els fonaments del Blockchain
  • Possibilitats de finançament empresarial i criptomonedes
  • La cadena de valor que aporta el Blockchain a les empreses

What will you learn?

• Descobrir noves oportunitats per a impulsar una empresa mitjançant Blockchain.
  • La capacitat de millorar processos, models empresarials i formes de finançament basades en Blockchain.

A qui va dirigit

• Directors executius i financers de grans empreses i pimes.
  • Consultores tecnològiques amb clients potencials interessats en Blockchain.

Direcció acadèmica

Luz_ParrondoLuz Parrondo, Directora del Postgrau en Blockchain i altres tecnologies DLT de la UPF Barcelona School of Management i Professora de la Universitat Pompeu Fabra en Comptabilitat i Finances, és Doctora en Economia i Empresa per la Universitat Pompeu Fabra.