Seminari: Tancament fiscal i comptable 2020 i novetats per al 2021

Presencial con posibilidad online
Email de contacte
info@bsm.upf.edu

El tancament de l'exercici fiscal i comptable 2020 obliga a revisar les principals resolucions i sentències que s'han produït durant l'any i a examinar la seva incidència en relació amb el tancament de l'exercici fiscal. Especialment, en aquesta ocasió, cal analitzar les diferents mesures que s'han produït en relació amb la COVID-19 i que incideixen en l'àmbit de l'empresa.

També cal estudiar els potencials normatius que entraran en vigor per a l'exercici 2021. Amb aquest coneixement, podrem prendre les decisions adequades de cara al tancament de l'exercici fiscal i comptable 2020 i la planificació de l'exercici 2021.

El curs Tancament fiscal i comptable 2020 i novetats per al 2021, dirigit a directors generals, directors financers i administratius i assessors comptables i fiscals, respon a la necessitat d’assolir dos objectius:

• Conèixer quins aspectes fiscals i comptables cal tenir en compte en el procés de tancament de l'exercici 2020 i les novetats aplicables a l'exercici 2021
  • Conèixer l'impacte en els Comptes Anuals de 2020 de les principals resolucions, sentències i mesures fiscals i comptables que afecten les empreses

Aquest curs de finances de la UPF Barcelona School of Management s’estructura, en una única sessió de una hora i mitja de durada, entorn de cinc coneixements clau:

1. Anàlisi de les principals qüestions amb afectació fiscal i comptable en l’exercici 2020 i les modificacions legals per a l’exercici 2021
  2. Examinar la doctrina administrativa i jurisprudència d'interès amb incidència en el tancament de l'exercici
  3. Conèixer les resolucions de l’ICAC d'interès amb incidència en el tancament fiscal i comptable
  4. Estudiar la incidència de la COVID-19 en els Comptes Anuals del 2020
  5. Revisar les qüestions tributàries conflictives que cal tenir en consideració

Albert Sagues

Albert Sagués Cuxart

Professor de la UPF Barcelona School of Management i economista. Soci de RSM Spain Assessors Legals i Tributaris.

75 euros.

Inscripció

Inscriu-te en el següent formulari