Webinar Networking: crea el teu mapa de relacions

Data:
27/05/2020
Hora:
de 15:30 h a 17:00 h
LLoc:
En directe (streaming)
Email de contacte
careers@bsm.upf.edu

Servei de Carreres Professionals

Talent UP

Disposes d'una bona xarxa de contactes? Has analitzat o saps quines persones formen part del teu networking professional?

Tenir contactes en l'àmbit professional sempre ha estat recomanable i comptar amb una xarxa de persones pertanyents al teu sector pot obrir-te portes a l'hora de trobar noves oportunitats laborals.

Jeff Taylor, fundador de Monster.com, empresa líder a nivell mundial en recerca de feina a la xarxa, afirma: <<moltes persones comencen a fer networking quan estan buscant una feina. Això és un error. No hauries d'estar creant el teu network en aquest moment, llavors és quan el teu network hauria d'estar treballant per a tu>>.

Si ets dels que encara no ha creat la seva xarxa de contactes i estàs en recerca d'oportunitats professionals, com diu la dita, més val tard que mai. I si no estàs en recerca d'oportunitats, què et sembla començar a treballar en el teu network perquè més endavant ell treballi per a tu?

Acompanya'ns en aquesta sessió i dissenya el teu mapa o diagrama de relacions.

Nota: es va treballar aquesta eina en la sessió Estratègies de recerca d'oportunitats professionals. Si vas poder assistir i encara vols seguir treballant teu mapa, inscriu-te de nou i no dubtis a acompanyar-nos.

Si ets estudiant registra't aquí

Si ets Alumni accedeix aquí

#BSMdesdecasa