Webinar Com superar una entrevista de treball en anglès amb èxit

Data:
19/05/2020
Hora:
de 12:00 h a 13:30 h
LLoc:
En directo (streaming)
Email de contacte
careers@bsm.upf.edu

Servei de Carreres Professionals

Talent UP

T'interessa una oferta de treball, però et frena la possibilitat d'haver de ser entrevistat en anglès?

Les empreses i reclutadors realitzen entrevistes en anglès amb més freqüència, bé en la seva totalitat, per tractar-se d'empreses internacionals, una oportunitat a l'estranger, o simplement per posar el teu anglès a prova, perquè el que està clar, és que és una llengua gairebé indispensable en el teu CV.

Atès que és un tema d'interès i actualitat en l'entorn laboral, volem donar resposta a aquesta necessitat posant-te al dia en aquest webinar sobre les possibles preguntes, i donant-te tips perquè superis amb èxit l'entrevista en anglès.

En aquesta sessió ens acompanyarà a més Sylvia Velasco López, Àrea Manager de Tick Translations Barcelona, empresa que facilita serveis de traducció i coach cultural a empreses i persones i ajuden a aconseguir que el teu missatge de comunicació, màrqueting o vendes tingui el major efecte possible

Registra't
aquí si ets estudiant aquí si ets Alumni

#UPFBSMdesdecasa