Webinar Millora i potencia el teu perfil de LinkedIn

careers@bsm.upf.edu

Servei de Carreres Professionals

Talent UP

Vols donar un impuls a la teva marca personal digital i treure-li tot el partit a LinkedIn, la xarxa social més ben considerada per a la recerca de feina a Espanya?

El proper 24 d'abril a les 12h, de la mà de Brigitte Pérez, Corporate Relations de el Servei de Carreres Professionals en BSM - Universitat Pompeu Fabra i experta en Recursos Humans, podràs conèixer com donar més visibilitat al teu perfil, com crear i compartir contingut de qualitat o com utilitzar l'eina en la recerca de feina.

Si vols aprendre a moure't millor per l'eina i connectar amb altres usuaris, si vols trobar i fer seguiment de les ofertes d'ocupació que més t'interessen o si vols tenir un perfil més atractiu per a la xarxa, no et perdis aquest webinar.

Registra't aquí
(webinar dirigit a estudiants)

#UPFBSMdesdecasa