Sessió en directe amb Francisco Diez, Javier Wilhelm i Maria Munné: Negociació

Email de contacte
alumni@bsm.upf.edu

#RethinkingManagement  #UPFBSMdesdecasa

Cada dijous, connecta amb els nostres experts

En qualsevol àmbit, personal o professional, saber negociar és i ha sigut sempre una habilitat clau per aconseguir determinats objectius. En època de crisi, la necessitat de la negociació incrementa encara més el seu valor i dominar les tècniques per a ser un bon negociador es converteix en una necessitat de primer ordre.

El dijous 21 de maig, a les 16h, (hora local), Francisco Diez, mediador en la Mediation Support Unit de Nacions Unides el Javier Wilhelm i la Maria Munné i , codirectors del Màster en Mediació Professional de la UPF Barcelona School of Management, ens parlaran sobre com negociar en època de crisi, aconseguint l'equilibri entre la motivació personal i la motivació social o cap al bé comú.

En aquesta sessió podràs compartir les teves reflexiones i dubtes, en directe, amn els ponents.

FRANCISCO DIEZ,  JAVIER WILHELM i MARIA MUNNÉ: Negociació

Connecta't aquí (dijous a les 16h)

Contrasenya: BSMNegocia

Segueix la nostra agenda per consultar totes les nostres sessions en directe.

I si vols impulsar la teva carrera i especialitzar-te, descobreix la nostra programació online de màsters, postgraus i cursos aquí.