Sessió informativa: Postgrau en Innovació i Design Thinking

LLoc:
Email de contacte
carolina.bordoy@bsm.upf.edu

Aquest últim any hem estat testimonis i partícips de canvis accelerats que ens han fet entendre que la innovació és una resposta necessària per avançar-nos a aquests reptes i convertir-los en oportunitats. És per això que des de la UPF Barcelona School of Management volem formar a tots les persones interessades en especialitzar-se en les metodologies d’innovació més importants en l'actualitat, de la mà d'experts en la matèria.

El Postgrau en Innovació i Design Thinking proporciona eines tecnològiques i metodològiques, enfocades en la gestió de la innovació disruptiva o incremental. El programa permet desenvolupar una resposta estratègica davant l'aparició de nous paradigmes i de l'impacte de les noves tecnologies en els models de negoci i maneres de gestionar les organitzacions. A més, aprofundirà no només en el Design Thinking com a eina per a la innovació, sinó també en el Service Design, Metodologies Agile i el Lean Startup.

El programa permetrà màxima flexibilitat per als seus participants, oferint-se en dues convocatòries diferents: modalitat blended començant al novembre de 2020 i modalitat 100% online al març de 2021.

Durant la sessió, a més de la participació de la directora del postgrau, Susana Domingo, tindrem l'oportunitat de conèixer l'experiència d'un antic alumne del programa, qui compartirà amb els interessats les seves opinions i experiència una vegada finalitzada aquesta formació.
Per conèixer tots els detalls del programa, pots inscriure't aquí.

• Dia: dimecres, 28 d'octubre de 2020
  • Hora: 19:00h