Acte de presentació de la Càtedra escenaris de futur del retail, turisme i serveis

Data:
26/01/2021
Hora:
de 12:00 h a 13:00 h
LLoc:
Auditori de la UPF Barcelona School of Management
Email de contacte
comunicacio.institucional@bsm.upf.edu

Escenaris futur

La UPF Barcelona School of Management presenta la Càtedra escenaris de futur del retail, turisme i serveis. La càtedra, dirigida pel professor Josep-Frances Valls, és la primera en acord amb les principals patronals de Catalunya -Pimec i Foment- i la Conselleria d’Empresa i Coneixement.

Amb el fort efecte que la pandèmia per covid-19 ha tingut sobre el comerç, la Càtedra neix com un espai de reflexió estratègica sobre els reptes del retail a mitjà i llarg termini i la seva inserció social, econòmica, urbana i ambiental; un espai per atraure talent universitari cap al retail a base de la promoció de la recerca sobre els reptes de futur i d’intercanvis entre estudiants i empreses.

Hi intervindran:

• El director de la càtedra, Josep-Francesc Valls.
  • El president de Foment, Josep Sánchez-Llibre.
  • El president de Pimec, Josep González.
  • El degà de la UPF-BSM, Oriol Amat.
  • El director general de la UPF-BSM, José M. Martínez.
  • El conseller d’Empresa i Coneixement, Ramon Tremosa.

L’acte es podrà seguir en directe a través d’aquest enllaç

Si vols assistir presencialment a l’acte, envia un correu a comunicacio.institucional@bsm.upf.edu

(cabuda limitada per les restriccions contra la covid-19)